A Resident Evil 7 szakított a korábbi részek akcióorientáltságával és visszatért a széria gyökereihez, hogy ismét egy horrorisztikusabb darabbal hozza ránk a frászt, ám a fejlesztés nagyon korai fázisában még nem ez volt a fő irányvonal. Akkor mégis mi történt?
A Capcom egy több részes videósorozatban mesél a Resident Evil 7 kulisszáiról, az első fejezetből pedig azt ismerhetjük meg, hogy a csapat miképpen vitte vissza a franchise-t a túlélőhorror műfajába. Ahogyan a készítők is beszélnek róla, sok munkatárs fejében még mindig a Resident Evil 6 akcióra kiélezett stílusa dominált TPS nézettel és a kezdetek kezdetén úgy tűnt, hogy ezt a csapást fogják követni. Ám ekkor bekapcsolódott a munkálatokba Jun Takeuchi, a Resident Evil 5, az Onimusha 3 és a Lost Planet vezető producere (dolgozott az első két Resident Evil játékon is), aki összeállított egy csapatot annak érdekében, hogy ismét a horror műfaj, valamint a belső nézet felé orientálódjanak.
A Resident Evil 7 következő tartalmi csomagja, a Not a Hero valamikor tavasszal várható PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra. Addig is nézzétek meg HP és EndreMan végigjátszását.