A tavalyi év egyik legnagyobb meglepetése volt a fantasztikusan sikerült Resident Evil 2 Remake, mely tisztelettel, mégis újító szándékkal nyúlt hozzá az alapanyaghoz. A Capcom bejelentette, hogy a harmadik rész is megkapja a maga felújítását, nekünk pedig nincs okunk feltételezni, hogy ezúttal kevésbé minőségi munkát végeznének. Ennek ellenére bizony lesznek olyan változtatások, amik nem biztos, hogy elnyerik a keményvonalas rajongók tetszését.
A játékon producerként dolgozó Peter Fabiano egy interjúban most megosztott néhány érdekességet a készülő felújításról. Ebben leszögezte, hogy ugyan sok felfedeznivaló vár majd a játékosokra a különböző területeken, de senki ne számítson egy nyílt világú játéktérre. Így sajnos nem tudunk kedvünkre kószálni Raccoon Cityben, de erre egyébként sem lenne sok esélyünk, mivel ott lohol majd a nyomunkban a Nemesis, aki az előző rész Tyrantjának továbbfejlesztett mesterséges intelligenciáját kapta meg, így nem sok nyugtot hagy majd nekünk. Hogy könnyebben túléljünk a fertőzöttekkel teli város utcáin, a fejlesztők nagyon odafigyeltek a hangokra, melyek segíthetnek nekünk felkészülni arra, hogy mi vár minket a következő sarkon.
Emellett olyan elemeket elhagytak a a remake-ben, melyek az eredeti játékban benne voltak, így például nem lesz többféle befejezés, ami nyilván felvet kérdéseket azzal kapcsolatban, hogy ki lesz rajta a helikopteren a játék végén. Emellett az egyes eseményeknél megjelenő döntéseket is kihagyták, és a Mercenaries mód sem tér vissza, viszont Carlost játszható karakterré tették, hogy ellensúlyozzák a hiányosságokat.
Meglátjuk, hogy ez milyen összhatást eredményez, és hogy mennyire térnek majd el a klasszikustól az alkotók.