Egy rendkívül ambiciózus játékba vágott bele még két éve a Pixyul, a ReRoll ugyanis egy olyan MMO-szerű akció-RPG lett volna, amiben a való világot alakították volna játékbeli helyszínekké. A projekt eredménye viszont csak egy jó adag csalódás lett.
Ugyanis a játék finanszírozásához az ex-ubisoftos fejlesztők Montréal városának támogatása és saját befektetésük mellett rajongói támogatást is gyűjtöttek játékbeli karakter- és tárgycsomagok árusításával. Nemrég viszont arról számoltak be e-mailben támogatóiknak, hogy ez sem volt elég, és rengeteg prezentáció után sem sikerült megfelelő befektetőt találniuk, aki finanszírozta volna a ReRoll elkészítését.
"Nemrég sajnos újabb nemleges választ kaptunk. Miután oly sokszor úgy éreztük, hogy közel járunk a sikerhez, be kellett látnunk, hogy ez az elutasítás volt az utolsó reményünk, hogy megszerezzük a játék befejezéséhez szükséges tőkét. Ezért hivatalosan is bejelentjük a ReRoll fejlesztésének végét. Szeretnénk, ha mindannyian tudnátok, hogy mi mindent megtettünk és hozzátok hasonlóan rendkívül csalódottak vagyunk, hogy a ReRoll nem valósulhat meg" - írják az e-mailben.
Ezt követően minden, a játékhoz kapcsolódó oldalt eltávolítottak a netről, ironikusan csak a támogatásra lehetőséget nyújtó bolt maradt online. A törlés ellenére egyébként a Pixyul nem adja vissza a támogatásként beszedett összegeket, az egyetlen kárpótlás, amit nyújtanak, egy másik (szintén félkész) lövöldéjük, a BIOS digitális kódja. Ennek a 15 dolláros értéke (és a tény, hogy egy másik játékról van szó) pedig valószínűleg nem vigasztalja majd meg azokat, akik a 274 dolláros csomagot választották a ReRollhoz. Az ügy persze sokaknak egy újabb kemény leckét jelent majd arról, hogy a közösségi finanszírozás esetében a gamereknek is komolyan kell vennie az esetleges kockázatokat.