Élőhalottakból sosem elég. Ha kedveljük a foszló szövetek köré épülő irodalmi, filmes és virtuális alkotásokat feltehetőleg minden kategória kiemelkedő darabja megerőszakolta érzékszerveinket és gyomrunkat. A Valve kooperatív játékra kihegyezett hentelőüzeme már begyűjtött magának néhány díjat, kétségtelenül kellemes darabra sikeredett, azonban néhány ponton hiányérzetünk támadhat. Bizonyos alkotásokból megtudtuk: a.) szétlőhetjük a zombik hasfalát, de nem pusztulnak meg, b.) marcangolható élelem hiányában megfekszenek, c.) gyakran regenerálják magukat, d.) visszanyerhetik emlékeik egy részét. Igazatok van, ha vegyítenénk minden elhangzott összetevőt meglehetősen mutáns játékot kapnánk végeredményül, bár megható lenne péklapáttal attakoló zombik látványa.
Két évvel ezelőtt a Kuju Entertainment bejelentette PlayStation 3 exkluzív zimbes-zombis játékát, melyet az Unreal Engine 3 rendszerre bíztak. Bejelentése óta nem dúskálhattunk az információkban, sőt, legnagyobb szomorúságunkra jegelik a projektet, pedig érdekes egyvelegnek ígérkezik a Redwood Falls. A felsorolt pontok közül kettő biztosan érvényes a Redwood Falls-ra, vagyis az élőhallottak hadainak testrészeit visszafejthetjük egészen csontjaikig (konkrétan lehámozhatjuk róluk a bőrt), valamint képesek regenerálni szétroncsolt testrészeiket. Sajnos a Kuju Entertainment fejlesztői ingoványos talajra tévedtek és bajba került a játék jövője, megjelenése. Jelen pillanatban még nem lehet tudni, hogy valaha visszarántják-e az élők sorába a Redwood Falls-t, minden jel ennek az ellenkezőkére utal.