Nemrég alaposan kiveséztük, milyen történeti és játékmenet-beli utalásokat tartalmaz a Red Dead Redemption 2 második trailere, de nem csak mi elemeztük ki alaposan az előzetest. A Digital Foundry csapata technológiai szempontból nézte át a videót, ami alapján jó néhány következtetést levonhattak róla, mit is hozott ki a Rockstar San Diego a RAGE motorból.
Az elemzésük szerint nagy valószínűséggel a játék motorjával renderelt jeleneteket láthattunk, mivel több, az első Red Dead Redemptionben vagy éppen a Grand Theft Auto V-ben látott grafikai jelenséget és effektet felfedezhetünk, például a karakterek haján, vagy az áramvezetékek megjelenítésén. A videó a moziszerű hatás érdekében beiktatott fekete csíkok ellenére úgy tűnik, natív 1080p-ben lett renderelve. A Red Dead Redemption 2 a Rockstar Advanced Game Engine korábbi változataihoz képest rendkívül nagy látótávolságot ígér, miközben rengeteg apró részletet látunk a növényzet és az állatvilág kapcsán, de például a Digital Foundry kiemelte, hogy az egyik futó állat esetében még azt is láthatjuk, ahogy némi nyál csöpög a szájából.
A legnagyobb előrelépés persze a karaktereket illeti, a rendkívül valószerű szemek mellett kifejezetten hihető arcmimikákat láthatunk, bár azt nem tudjuk, milyen technikával érték ezt el a készítők. Emellett kifejezetten jól néz ki a szereplők ruházata és bőre is. Emellett a szakértők a fénykezelést is kiemelték az elemzésükben, a különböző felületekről visszaverődő fények mellett egyszerre több fényforrást és például a füstön átszűrődő világosságot is hitelesen kezeli a Red Dead Redemption 2. Problémás területként a nem a legkifinomultabban modellezett mélységélességet és a helyenként feltűnő recés éleket emelték ki a Digital Foundrynál, akiket ezzel együtt kifejezetten lenyűgözött a trailer.
Ti mit gondoltok a látványról az eddig látottak alapján?