Továbbra is bétában fut a Red Dead Redemption 2-re épülő Red Dead Online, de a Rockstar aktívan javítgatja a hibáit, bővíti lehetőségeit.
A következő nagy frissítés lehetővé teszi, hogy megadjuk, mennyire szeretnénk a többi játékossal konfliktusba kerülni. Az Offensive módot választva nagyjából a jelenlegi élményt kapjuk, míg Defensive módban nem kaphatnak el más játékosok lasszóval, nem kaphatunk végzetes találatokat, és mi sem támadhatunk meg senkit. Ha mégis meglasszóznánk valakit, azonnal Offensive módba lépünk. Hasonló a rendszer, mint a GTA Online-ban a Passive mód, annyi különbséggel, hogy sebezni és lövöldözni lehet, de Defensive módban lévőket ölni nehezebb. Emellett továbbfejlesztik a Hostility rendszert, így ha támadás ér minket, anélkül vághatunk vissza, hogy vérdíjat kapnánk, vagy a Hostility érték feljebb menne.
Új A Land of Opportunities és Free Roam küldetésekre számíthatunk, részben ismerős arcoktól, valamint bevezetik a véletlenszerű eseményeket, azaz a rajtaütéseket, a mentéseket, a bajbajutottak segítését. Nem részletezték, hogyan, de fejlesztik a karakterszerkesztőt, újragondolják a napi kihívásokat, és visszahozzák a LeMat Revolvert.
Ha többet akartok tudni az említett újdonságokról és változásokról, látogassatok el a Rockstar oldalára.