Sokan közülünk bizonyára szembesültek már vele, hogy az emberi test egész jól vezeti az áramot. A személyes tapasztalatok ezért azt sugallják , hogy erre a feladatra saját magunk helyett érdemesebb úgynevezett vezetéket (vagy az öcsénket) használni. Szóval nem játék az ipar, de az Electric Box mégis ilyen nézőpontból tekint a dologra. Aki valaha is belekukkantott már a Crazy Machines valamelyik részébe, annak nem lesz teljesen ismeretlen a feladat. Minden pályán van egy generátor és egy "atom" szimbólummal ellátott célállomás, amit áram alá kell helyezni. Természetesen a kettő nincs közvetlen összeköttetésben egymással, ezért nekünk kell kisakkozni, hogy hogyan is lehetne mozgásba lendíteni ott is azokat a fránya elektronokat. A megoldás pedig a tarsolyunkban van! A jobb oldalon felsorakoztatott eszközöket és kisebb gépeket kell úgy elhelyezni, hogy azok egymásra gyakorolt hatásából végül áram termelődjön az "atom" alá. Magyarul A-gép rávilágít B-re, B szelet kavar C-nek, C pedig ezt felfogva áramot termel az "atom" vezetékébe.
Ender mérhetetlen önuralmáról tett tanúbizonyságot, amikor a Perfect Balance hatodik pályája után nagyot nyelve inkább bezárta a böngészőt ahelyett, hogy annak feltöltője fejéhez vágta volna a monitorát. Pedig egy nagyon jó kis játékot tisztelhetünk benne, feltéve ha van elég türelmünk lépéseink alapos átgondolásához. Feladatunk, hogy a pálya alján található platformra egy viszonylag stabil, és néhány pillanat erejéig mozdulatlan tákolmányt tudjunk felhúzni a rendelkezésre álló összes elem felhasználásával. Nem tudjuk abszolválni a pályát addig, amíg egy elem is mozgásban van, illetve ha valamelyik véletlenül lepottyan. Némi segítséget viszont nyerünk, ha az A és D billentyűkkel a nekünk megfelelő pozícióba forgatjuk elemeinket. Jó szórakozást!