Sok mindenre jók a pénzügyi jelentések a befektetésük felől érdeklődő részvényesek tájékoztatásán túl, például arra is, hogy leleplezzék a Take-Two-hoz hasonló kiadók terveit. Így tudhattuk meg azt is, hogy a videojátékpiac egyik meghatározó szereplője által birtokolt stúdiók pillanatnyilag nem kevesebb, mint fél tucat (gyk: hat) korábbi játékának új változatán dolgoznak.
Ezek közül a Grand Theft Auto V, a GTA Online és a Kerbal Space Program PS5-ös és Xbox Series X|S-es kiadásai már rég nem számítanak titoknak, tehát adódik a kérdés, hogy vajon mely címeket szeretné a kiadó megismertetni a mostani játékos- és konzolgenerációval.
Ezen a ponton nyilván csak találgatni lehet, hiszen a korábbi GTA-epizódoktól (elég beszédes a modderek új keletű vegzálása), a PC-re soha ki nem adott Red Dead Redemptionön és annak folytatásán át a méltatlanul elhanyagolt Bully újrakiadásáig sok minden szóba jöhet, és akkor még csak a Rockstar portfóliójával foglalkoztunk. A Mafiát egy időre lerendezettnek tekinthetjük, de a BioShock például megérhet még egy misét, és a Borderlands is alkalmas lehet arra, hogy lehúzzanak róla még egy bőrt. Továbbá azt se feledjük, hogy a Max Payne épp most töltötte be a húszat!
Persze a Take-Two nem csak a régi kedvencek felmelegítésében lát fantáziát, hiszen ha minden igaz, karnyújtásnyira van attól, hogy leleplezzen egy új IP-t, ami ugyanúgy lehet a pletykált XCOM-szerű alkotás Marvel köntösben (a Firaxis fejlesztése), mint a Hangar 13 által reszelgetett Codename Volt. Utóbbit a Saints Row és a Call of Chtulhu szerelemgyerekeként festették le magukat jól értesültnek valló bennfentesek.