A ritkán, de akkor annál nagyobbat bakizó (Beowulf) Ubisoft márciusra ígéri a Rainbow Six következő epizódját. Egy-másfél év nem feltétlenül elegendő egy forradalmi újításokkal telezsúfolt folytatás elkészítéséhez, ám a francia óriás komoly gyakorlatra tett szert az utóbbi 5-6 évben a sorozatok életben tartásának területén.
A Vegas 2 amellett, hogy a címadó város minden korábbinál nagyobb részét tárja fel előttünk, s teszi bebarangolhatóvá, új fegyelmező eszközökkel is bővíti a repertoárt (11 új fegyver, álcázó berendezések, ruházat, stb.).
Hogy élvezetesebb legyen a játék, s nagyobb a kihívás, ellenfeleink javított szürkeállománnyal bírnak majd, s többé sem a sötétség, sem a füstgránátok nem rejtenek el előlük, hiszen ők is használhatják az eddig a játékos privilégiumának számító éjjellátó optikát, hőkamerát, stb.
Amire nagy hangsúlyt fektetnek a derék fejlesztők, az nem más, mint a többjátékos móka. Kapunk 13 térképet, melyek jórészt a Rainbow Six 3 multis pályáinak felújított változatát jelentik, továbbá két új játékmódot, és számos jutalmat (achievements - a professzorom is megmondta, hogy nincs rá tökéletes magyar szó).
A kooperatív játék különösen jól hangzik, tekintve, hogy a futó egyjátékos kampány bármely pontján betársulhatunk, s onnantól vállvetve folytathatjuk küzdelmeinket. A történetet nem befolyásolja a második játékos megjelenése és minden térkép úgy került kialakításra, hogy több belépési pontot is tartalmazzon.