A 2015-ben érkező Rainbow Six: Siege mindössze egyetlen életet biztosít a játékosnak, viszont a Ubisoft Montreal igyekezett megmagyarázni, hogy ez a funkció miért teszi a taktikai shootert szórakoztatóvá - az álmukban is fejest osztogató keményvonalas arcokon kívül - minden játékosnak.
Egy újonnan indult fejlesztői blogból származnak az információk, miszerint a Rainbow Six: Siege célja elsősorban újraéleszteni az 1998-as klasszikus feszültséggel teli légkörét, ezért bevezették a "No Respawn", vagyis szabad fordításban a nincs újjáéledés szabályát, amire a stúdión belül csak egyszerűen"One Life"-ként hivatkoznak. A funkció lényege, hogy a játékosok nem kapnak egy újabb lehetőséget, ha alulmaradnak az aktuális harcban, de különböző, egyelőre tisztázatlan eszközökkel hozzásegíthetik a csapat többi tagját a nyeréshez. A Ubisoft Montreal úgy véli, hogy ez a rendszer segít, hogy a játékosok magukévá tegyék a játék három alappillérét: a csapatmunkát, a taktikát és a feszültséget.
Amikor úgy indulunk neki a mérkőzésnek, hogy tisztában vagyunk a korlátozott esélyekkel, akkor a kiélesedő reflexek mellett a csapatmunka, a térkép tudatos használata, a tervezés, az alkalmazkodóképesség, a csapattársakkal való kommunikáció és az irányítás segít életben maradni. Chris Lee, az egyik dizájner elárulta, hogy mielőtt bevezették a No Respawn megoldást, a tesztelőknek ugyan jó volt a reakcióidejük, de nem kommunikáltak, nem játszottak taktikusan és nem gondoltak a következményekre, viszont a változtatásnak köszönhetően elkezdtek komolyabban is együtt dolgozni a győzelemért.
A mérkőzések várhatóan nem lesznek hosszúak, így senki sem marad sokáig "tétlen". Örültök a Ubisoft döntésének?