Sajnos folyamatosan kellemetlenséget okoznak azok a játékosok, akik szórakozásból lelövöldözik társaikat. Igaz, hogy két ölés után kivágja őket a játék a szerverről, de csapatuk így emberhátrányban kénytelen befejezni az összecsapást.
A Ubisoft már egy ideje dolgozik a megoldáson, és most kitalált valamit, ami leírva elég jónak tűnik. A tesztszerveren hamarosan kipróbálható lesz a Reverse Friendly Fire rendszere. Ha egy játékos meglövi egy társát vagy a túszt, először egy üzenet jelenik meg nála, ami óvatosságra inti. Ha bármelyiket kinyírja, onnantól minden, társaira bevitt sebzés visszapattan magára, vagy kütyü használata esetén az eszközre.
A lelőtt csapattárs jelezheti, hogy szándékos volt-e az ölés, és ha azt állítja, hogy nem, a büntetés nem aktiválódik. Az elkövető semmiképp nem esik ki a meccsből.
Mit szóltok ehhez? Szerintetek ez lehet a jó módszer?