Hirdetés

Rainbow Six: Siege - így dolgozza át a Ubisoft a csapattársak lelövésének büntetését

|

A rendszer kevésbé lesz szigorú, mint eddig, a játékosok dönthetnek egy teamkillező sorsáról.

Hirdetés

Sajnos folyamatosan kellemetlenséget okoznak azok a játékosok, akik szórakozásból lelövöldözik társaikat. Igaz, hogy két ölés után kivágja őket a játék a szerverről, de csapatuk így emberhátrányban kénytelen befejezni az összecsapást.

Hirdetés

A Ubisoft már egy ideje dolgozik a megoldáson, és most kitalált valamit, ami leírva elég jónak tűnik. A tesztszerveren hamarosan kipróbálható lesz a Reverse Friendly Fire rendszere. Ha egy játékos meglövi egy társát vagy a túszt, először egy üzenet jelenik meg nála, ami óvatosságra inti. Ha bármelyiket kinyírja, onnantól minden, társaira bevitt sebzés visszapattan magára, vagy kütyü használata esetén az eszközre.

A lelőtt csapattárs jelezheti, hogy szándékos volt-e az ölés, és ha azt állítja, hogy nem, a büntetés nem aktiválódik. Az elkövető semmiképp nem esik ki a meccsből.

Mit szóltok ehhez? Szerintetek ez lehet a jó módszer?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)