Nagyon kevés az olyan szituáció, amikor a letámasztott géppuskás orosz operátor hasznosnak bizonyul. Túl könnyű célpont, ráadásul a játékban fontos a folyamatos pozícióváltás, mert ha a támadó csapat bedrónoz a védőkhöz, pontosan tudják, ki hol helyezkedik el, és akár falon keresztül is lekaszálhatják őket. A motyót összeszedni pedig nem olyan egyszerű.
Mint a GDC-n kiderült, nem csak hogy kevés alkalommal választják (a platinum és diamond rangon játszók), de amikor igen, nagy arányban vereség a vége. A spektrum másik végén Ela szerepel, ő népszerű is, és kiugróan sokszor nyer vele a csapat.
Tachankán tehát változtatni kell, viszont a Ubisoft ezzel komoly dilemma előtt áll. Leroy Athanassof, a játék rendezője elmondta, azért nem tudnak javítani rajta, mert a közösségben kultusza alakult ki, és ha bármit is megváltoztatnának, már nem az lenne, aki régen. Tartanak attól, hogy az átdolgozott Tachankát a játékosok nem fogadnák jól, hiszen hiába volna egy hasznos csapattag, a módosításoktól nem maradhatna önmaga. Ahhoz, hogy hasznos legyen, mozdíthatóvá kell tenni, ezt meg nem lehet csak úgy, megkockáztatva a közösség haragját.
Azért nincs kizárva, hogy a jövőben belevágnak, de egyelőre hagyják úgy, ahogy van.