A Rainbow Six: Siege rombolható környezetének hála a különféle forrásból eredő robbanásoknak is nagy szerepük van egy-egy meccs során, hiszen ezek nemcsak durván sebezhetik a játékosokat, hanem olykor új taktikai lehetőségeket is teremthetnek. Ezért is érdemes már most megismerkedni a változtatásokkal, amelyek ezt a rendszert érintik majd.
Az ötödik év első szezonjától kezdődően bevezetésre kerül egy olyan megoldás, ami a robbanásokból eredő repeszeket is figyelembe fogja venni. Ez a gyakorlatban annyit tesz, hogy a rombolható környezeti elemek már nem fogják csökkenteni a robbanásból eredő sebzés hatósugarát. Egy vékonyabb fal mögött bújva nyilván nem fogunk annyira sebződni, mintha közvetlenül mellettünk robbant fel volna a gránát, de számolnunk kell azzal, hogy nagy valószínűséggel találat fog minket érni.
A Ubisoft ezzel a megoldással szeretné szimulálni azt, hogy egyes robbanások következtében mindenfelé repkednek a fadarabok és egyéb törmelékek, amelyek értelemszerűen nem tesznek túl jót az operátorok egészségének. Egy másik játékban talán nem lenne túl nagy szám egy ilyen változtatás, de a Siege-ben bizony nagyon is számítani fog, hogy realisztikusabban működik a gránát, a C4 és a többi robbanóeszköz. Részletesebb magyarázatért és szemléltető példákért érdemes lehet egy pillantást vetni a fejlesztők hivatalos bejegyzésére.
Szerintetek szükséges ez a változtatás?