Azóta, hogy három évvel ezelőtt elindult, béta állapotban játszhatunk a Rainbow Six: Siege ranked módjában. Persze alapvetően ez nem jelentett sokat, és nem hisszük, hogy pusztán azzal, hogy eltűnik a béta jelzése, minden hiba megjavul, de változások lesznek.
Még valamikor az év első felében megtörténik a váltás, melynek következtében bekerül a pick-ban rendszer (mindkét csapat kitilthat egy-egy védő és támadó karaktert, akiket nem lehet választani a meccs ideje alatt), illetve 20-as helyett 30-as szinttől lehet majd játszani. Emellett többet tudhatunk meg az MMR-rünkről és a különböző szintek átlagos MMR-jéről (ez a mutató a matchmakingben segít, ez alapján válogat nekünk nagyjából azonos képességű ellenfeleket és társakat a játék).
A fejlesztők azt is bejelentették, hogy a casual módban ki lehet majd választani, mely pontról szeretnénk indulni támadóként, illetve jön egy playlist a kezdőknek, amin egyrészt csak néhány pálya pörög, másrészt 50-es szint felett nem lehet belépni az ezen zajló meccsekbe.
Kiderült továbbá, hogy viszonylag hamar, a most induló szezonban átdolgozzák a teamkillek büntetését. Ha valaki lelövi az egyik csapattársát, és megsebez egy másikat, a sebzés nem utóbbira, hanem a támadóra fog hatni. Ez remélhetőleg elveszi a trollok kedvét, de meglátjuk, a gyakorlatban hogy fog működni.
Gridlockról és Mozzie-ról itt, a negyedik év várható újdonságairól pedig itt olvashattok.
Mit változtatnátok még a játékon?