Nyakunkon a Rainbow Six Siege 2.2.1-es javítócsomagja, amivel számos égető problémát szeretnének orvosolni a fejlesztők. Ne is húzzuk az időt, nézzük, mi került a patch-be.
Jön ugya az átalakított hitbox rendszer, amit a napokban már belengettek. Bár ez alapvetően jó dolog, valószínűleg nem kevés frusztrációhoz vezet majd, hogy olyan részét találjuk el egy operátor modelljének, ahol épp csak ruha van, és úgy látszik, mintha meglőnénk, közben pedig mégsem, így alig várjuk a következő lépcsőt, amikor ezek a találatok extra effekteket kapnak.
A dizájnerek úgy érezték, hogy az új Glaz túl erős, ezért visszavettek a sebzéséből és növelték annal visszarúgását is. Azt mondjuk nem értem, hogy a mesterlövész puska sebzése hogy esik be a felére 15 méteren, amikor BB fegyvere 30 méteren is ugyanannyit sebez, de biztos bennem van a hiba. Emellett elvették a füstgránátot Ashtől és Thermite-tól, helyettük Fuze és Jackal kaptak, így ha rá akarunk játszani Glazre, nem hozhatjuk az egyébként is szinte kötelező karaktereket.
A spawn killek miatt is megy már egy ideje a sírás (és itt nem azokra a helyzetekre gondolok, amikor fél perccel a kezdés után lelőnek, mert ész nélkül rohansz a ház felé, ez továbbra is a te hibád), ezért három pályaelemet is átdolgoznak. Azt mondjuk megintcsak nem értem, hogy a spawn koordináták áthelyezése helyett miért a pályákat rajzolják újra, azt meg főleg, amit Kanalon műveltek. Az ablak befalazása hatalmas érvágás a védőknek, Fuze mostantól szabadon garázdálkodhat a szerver szoba ablakain.
Emellett megérkezik ugye az egylépcsős, interaktív matchmaking, és kijavítanak kismillió bugot is. Ezek teljes listáját itt találjátok.
Mit szóltok a módosításokhoz?