A Rainbow Six: Siege dizájnerei tegnap tartottak egy Reddit AMA-t, ahol a rajongók minden kérdésére válaszoltak, de közvetlenül ezelőtt a játék hivatalos weboldalán is megosztottak néhány észrevételt.
Az alábbi két táblázat a támadó és védő operátorok teljesítményét mutatja. A vízszintes tengelyen az látszik, hogy mennyire népszerűek, a függőlegesen pedig a győzelmi deltájuk, ami úgy jön ki, hogy a megnyert meccseik százalékos arányából kivonják azokat a köröket, amikor az operátort nem választották. Vagyis ha például Rooknak 52% a winrate-je, Rook nélkül pedig 50%-ban nyernek a vegyes csapatok, akkor ez a szám 2% lesz. A számításba csak a platinum és diamond ligás játékosok teljesítményét számítják bele.
Ahogy arról tegnap is beszámoltunk, Liont gyengítik majd, mert gyakorilatilag minden körben kihozza egy csapat a Pro League-ben: tovább töltődik majd a képesség (10 helyett 20 másodperc), csak kétszer használható a mostani 3 helyett, és csak mozgás közben látszanak majd a védő operátorok. Hibana claymore helyett breaching charge-ot kap, Jäger kütyüje pedig a jövőben nem süti ki a pelleteket, ami inkább Jägernek lesz jó, hiszen eddig egyetlen Hibana töltettel a védő mindhárom kütyüjét ki lehetett égetni.
Vigil láthatatlanná tévő köpenye 30 helyett csak 12 másodpercig tart, azonban az újratöltődési ideje is csökkent 12-ről 6 másodpercre, Blitz pedig csak négyet fotózhat egy körben, és a vaku effektív távolsága is csökken 8 méterről 5-re. Ying nem volt kifejezetten erős a rangsorolt meccseken, Pro League-ben viszont szinte elengedhetetlen volt a kütyüje és a füstje miatt, utóbbi helyett most claymore-t kap. Az LMG-jét viszont az összes többivel együtt erősítik, ami azért is izgalmas, mert a következő szezonban az egyik védő is LMG-t kap majd.
A változtatások már elérhetőek a PTS-en.