A Rainbow Six: Siege az elmúlt években folyamatosan bővült, és mára 36 operátora lett, akik sok mindenben eltérnek egymástól. Mint minden multis, rendszeresen bővülő őrületnél, itt is felbukkantak problémák, ahogy a karakterek száma növekedett.
Az egyik ilyen gond az, hogy a 3-as gyorsasággal szaladgáló, egyben kevésbé strapabíró operátorok jobbak, mint nagydarab, jól bélelt, páncélos társaik. Utóbbiak ugyanis bírják a lövedéket, cserébe viszont iszonyat lomhák. Ez elméletben még nem is hangzik rosszul, de a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a gyorsaság hasznosabb, mint a teherbírás, ezt pedig a Ubisoft is bevallotta.
"Egyetértünk ezzel, és folyamatosan kísérletezünk megoldásokkal, hogy megtörjük a 3-as gyorsaság dominanciáját, és felhozzuk az 1-es gyorsaságú karaktereket."
Jean-Baptiste Hallé, a játék egyik dizájnere hozzátette, hogy érdemes lesz szemmel tartani a tesztszervert, amire hamarosan fel is kerül 1-1 ezt érintő módosítás.
A fejlesztők Lionról is meséltek egy kicsit, aki majdnem 100%-os választási aránnyal szerepel minden profi versenyen. A srácok beismerték, hogy ugyan a tesztfázisban is kaptak az erejével kapcsolatos visszajelzéseket, nem finomítottak rajta eleget a megjelenés előtt. Elmondásuk szerint már nem is nagyon lett volna idejük komolyabb egyensúlybeli változtatásokra, de Lion ügye egy jó tapasztalat volt, és megtanulták, hogy hogyan ne csinálják az operátorok kiadásának folyamatát.
Szerintetek sem megfelelő az operátorok jelenlegi erőviszonya?