Nem aratott nagy sikert a Rainbow Six: Siege első pajzsos védője, Clash. Sajnos nem olyan hasznos, amilyennek elsőre gondolhattuk.
A Ubisoft által közzétett statisztika szerint nem is választják túl sokszor, és ha mégis, akkor sem nyernek vele. Csak Castle rosszabb nála, még Tachanka is megelőzi.
Emiatt növelik a pajzs és a pisztoly közti váltás sebességét, viszont a támadók egy rázást követően fél másodperc után újra ugyanúgy mozoghatnak, mint előtte (eddig másfelet kellett várni), illetve 1-ről 2 másodpercre emelik az újratöltődés idejét. Gyakorlatilag nerfelték, de a fejlesztők szerint ez kellett, hogy eredeti szerepét be tudja tölteni, és nem remélnek nagy változást. Nem látták jónak, hogy egy Clash a végtelenségig kergetheti és rázogathatja a támadó operátorokat, szeretnék, ha a többi védővel együttműködve lenne hatékony.
Egyébként Maestro ALDA-jának visszarúgását növelik, az SMG-11-ét (amit Smoke használ) és a Vectorét (amit Mira) csökkentik. A későbbiekben Lion képessége teljesen átalakulhat, Glazt pedig próbálják úgy formálni, hogy eredeti szerepének megfelelően mesterlövészként tudjon érvényesülni.
Még várják a közösség visszajelzéseit is, de készülhetünk ezekre a változásokra. Ti örültök?