Mindig ejtünk néhány könnyet, ha egy terrorelhárító nem rakhat fegyvert az ACOG-jára. Bandit és Jäger soha nem lesz már a régi.
A Ubisoft akart valamit kezdeni azzal, hogy Ash az egyik legtöbbet választott és legeredményesebb karakter, ezért a Y4S1 kezdete után nem használhat ACOG-ot az R4-C fegyveren. Rajta keresztül akarják tesztelni, hogy milyen hatása van az ACOG elvételének, így lehet, hogy később más támadókat is megfosztanak a nagyítós irányzéktól. Emellett szeretnék, ha nem csak az R4-C-t, de a G36C-t is használnák a játékosok.
Változik Maverick is, aki lassabban fog tudni váltani fegyvere és kütyüje között, mivel a védők nehezen tudnak bármit kezdeni, ha lyukat vág, majd szinte azonnal lő. Gondoltak arra, hogy hangosabbra veszik a vágás hangját, de ez bonyolult dolog, talán később fogják megpróbálni.
Dokkaebi szintén gyengül. A telefoncsörgések 18 másodperc után automatikusan elhallgatnak, Mute zavaróinak közelében nem tud majd csörgetni, és ha belesétál a zavaró hatótávjába, szintén megszűnik a rezgetés.
Capitaónak adnak és elvesznek tőle. Fojtó füstje nagyobb területen hat, de nem megy át tárgyakon, így remélhetőleg nem ugyanazzal a céllal használják a játékosok, mint a gránátokat, hanem területek használhatatlanná tételére.
Ezen felül eltűnik Clash pisztolyáról a muzzle break, Lesion csapdái pedig 4-et sebeznek 8 helyett. A breach charge-okat gyorsabban felhelyezhetjük, de támadók esetében 150 helyett csak 50 életerőt vesznek le. Ellenben a védőknél nagyobb a hatótávolságuk, de kisebb területen halálosak.
A változásokat valószínűleg jövő héttől tesztelhetjük a tesztszerveren. Tervben van még a lerakható pajzs teljes átdolgozása, hogy könnyebb legyen elhelyezni és jobban lássuk, milyen területet véd le; a pajzsos operátorok lassabban fogják tudni felemelni fegyvereiket; Liont átdolgozzák, és a változásokat a hétvégén jelentik be, Glazt pedig megint piszkálni szeretnék.
Mit szóltok ezekhez? Melyik változásnak örülnétek még?