Két hete indult a Rainbow Six: Siege Velvet Shell szezonja, és ugyan az új operátoroknak és a pályának örültünk, annak annyira nem, hogy a meccsek kezdetén csak valami falat vagy egy repülő belsejét láttuk, és nem tudtunk mozdulni. Emiatt jó esetben egy körből kellett kimaradnunk, rossz esetben többől.
A holnapi frissítés után ez a probléma eltűnik, és javítják Mira ablakát is, amit ezentúl nem lehet a vak oldaláról kiütni, a védők pedig az X-KAIROS lövedékeket és Thermite robbanószerkezetetét nem fogják tudni belülől leszedni. Az operátorok végre nem néznek ki ocsmányan a menüben, ami ugyan a játékmenetet nem befolyásolta, csak egyszerűen gáz volt. Fontos újítás még (a Ubisoft szerint), hogy Mira és Jackal mellett mások is használhatják a Diamond skint, és az már a shopban is megtalálható.
A terjedelmes patch note-ban szerepel még, hogy mostantól lehet guggolni és ütni egyszerre, nem jelölhetünk ellenfeleket Mute zavarójába szaladt drónokkal, illetve rendesen hallható lesz, ha valaki a hatástalanítót rakja.
Az operátorokkal kapcsolatos problémák közül javítják azt, hogy Jackal nem látta a piros fényt az épp használt kamerákból, mikor az Eyenox aktív volt, Fuze (valamint Blitz és Montagne) térde nem lóg át a pajzsán és Thatcher gránátja nem szedi le a gránátvetőjét, Hibana és Echo másodlagos fegyverei pedig kevésbé rúgnak vissza.
Ezek a fontosabb módosítások, további változásokról a fenti linken olvashattok. Sajnos úgy tűnik, azt még nem oldották meg, ami miatt Fuze kütyüje csak egy gránátot lő, ha ablaküvegre tesszük, de talán csak elfelejtettek róla írni.
Egyébként március 1-jén, a GameNighton lesz egy Siege verseny, gyertek el, próbáljátok ki magatokat.