Hirdetés

Radikálisan új irányba vitte volna a Gears of War sorozatot a Gears 6

|

Rod Fergusson, a fejlesztőcsapat korább vezetője mesélt a The Coalition terveiről.

Hirdetés

A júniusi bemutatóján végre leleplezte a Microsoft, hogy min ügyködött a The Coalition csapata az elmúlt években. Afelől nem volt kétségünk, hogy a Gears of War széria újabb felvonással bővül, de nem azt kaptuk, amire előzetesen számítottunk - a Gears 5 levegőben hagyott kérdései egy jó darabig még biztosan megválaszolatlanok maradnak, mivel a stúdió visszakanyarodott a múltba, hogy feldolgozza azt az eseményt, amelyért a rajongók nagyjából az első rész megjelenése óta kampányolnak.

A felemelkedés napjáról (emergence day, azaz e-day) van szó, arról a sorfordító pillanatról, amikor a sáskáknak nevezett lények előtörtek a föld alól, és totális háborút indítottak a Sera bolygót benépesítő emberek ellen. A témaváltás egyúttal azt is eredményezi, hogy a PC-re és Xbox Series X|S konzolokra bejelentett Gears of War: E-Day sötétebb és komorabb lesz az újabb epizódoknál, nagyobb hangsúlyt fektet a horrorelemekre is.

Hirdetés

Egy ponton azonban nem ez volt a franchise-t gondozó The Coalition terve, árulta el az Unlocked podcast vendége, Rod Fergusson. A Diablo IV csapatának vezetője azt megelőzően, hogy a Blizzardhoz igazolt volna, a Gears of War szériát felügyelte, így neki a kétely legapróbb szikrája nélkül is elhihetjük, hogy a csapat a Gears 6-ban egészen új, meghökkentő irányba terelte volna a sztorit. Az volt az elképzelés, hogy az UIR űrtechnológiáját (ezt a frakciót győzte le a COG kevéssel a felemelkedés napja előtt) felhasználva másik bolygóra helyezik át a kalandot. Új helyszínek, korábban nem látott veszélyek és kihívások vártak volna a történet hőseire, de nem túl merész az a feltételezés sem, hogy ezzel párhuzamosan a játékmenet is megújult volna. Fergussont mindenesetre meglepte, hogy a csapat végül más utat választott, és bár van rá esély, hogy elkészüljön a Gears 6 is, arra nem venne mérget, hogy az űrutazós koncepciót megtartják.

A beszélgetés során megerősítette még, hogy a The Coalition sosem foglalt egyértelműen állást abban a kérdésben, hogy Del, vagy JD (Marcus fia) maradt életben a kánon szerint. Ennek részben az az oka, hogy nagyjából középtájt tört ketté a közösség, a játékosok fele JD-t mentette meg, a másik inkább Delt tartotta életben, komoly dilemma elé állítva a stúdiót.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)