Jelenleg egyik szemünket folyamatosan a Quantic Dreamen tartjuk, hiszen már tűkön ülve várjuk legújabb játékuk, a durván sokrétűnek ígérkező, PlayStation 4-exkluzív Detroit: Become Humant, amelyhez hasonlót akár az egyik volt fejlesztő új csapata is készíthet majd.
A Heavy Rainen és a Beyond: Two Soulson dolgozó vezető dizájner, Caroline Marchal ugyanis kilépett a Quantic Dreamtől, hogy új stúdiót alapítva saját ötletein dolgozhasson, kamatoztatva a narratíva-orientált munkái alatt megszerzett tudását. A cég neve Interior Night lett, amelynek nem csupán alapítója, de kreatív igazgatója is egyben. Munkatársai szintén a Sony és a Quantic Dream kötelékében dolgoztak korábban, most pedig az Interior Night lobogója alatt legfőbb céljuknak tekintik a minőségi sztorimesélést.
Mi az Interior Nightnál egy érettebb közönséget szeretnénk megszólítani eredeti, interaktív történetekkel - olyan embereket, akik imádják a Breaking Bad és Fargo stílusú sorozatokat, de nem feltétlenül gamerek. Szerintem a narratív játékok műfaja a legjobb arra, hogy szélesebb közönséget is elérjünk, mert a jól felépített sztorik egyetemesek.
Természetesen a csapat már dolgozik is az első projektjén, amelyről egyelőre annyit lehet tudni, hogy narratíva-központú és magas színvonalú játéknak szánják, amely érzelmes és magával ragadó élményt kínál majd a játékosoknak. Alig várjuk.