David Cage cége, a Quantic Dream egy adag álláshirdetést adott ki új, még be nem jelentett játékával kapcsolatban, amelyek - a stúdió korábbi munkáit ismerve nem meglepő módon - fotorealisztikus grafikát vetítenek elő. Úgy tűnik, a franciák megpróbálják maximálisan kihasználni a PlayStation 4 hardverének képességeit.
A művészeknek szóló pozíciók (karakterek és a környezet megtervezéséhez keresnek éppen embereket) leírásában határozottan rögzítették, hogy a jelentkezőknek tudniuk kell realisztikus stílusban rajzolni, sőt, nagybetűkkel kiemelték, hogy nem rajzfilmes stílusban szeretnének majd dolgozni. Ezek közül az egyik hirdetés egyébként említi járművek megalkotását is, valószerű sci-fi járművek tervezésére készültek a csapatnál.
A többi hirdetés is egy tipikus Quantic Dream-projektet vázol: a keresett dizájnernek leginkább az interaktív történetmeséléshez kell értenie, míg egy másik hirdetés a motion capture technológiával készült karakterek készítésében jártas munkatársat keres.
A hirdetések rejtenek némi információt a játék technikai hátteréről is: több helyen is felmerül, hogy egy PlayStation 4-es, saját engine-nel készülő projektről van szó, illetve követelmény több pozíciónál is a konzol felépítésének ismerete. Emellett szó esik az úgynevezett fizikai alapú renderelés esetleges használatáról is, ami a különböző anyagok fénnyel való találkozását ábrázolja a korábbinál még valószerűbben. Az egyik, technikai tanácsadót kereső hirdetésben pedig valósidejű textil- és hajszimulációt vizionálnak a Quantic Dreamnél.
A Quantic Dream már a tavalyi E3-on meglebegtette, milyen látványt lenne képes kicsalni a PlayStation 4-től, talán az idei rendezvényen nem csak egy tech demót, hanem egy új játék bejelentését is remélhetjük.