A Quake Champions azok a játékok közé tartozik, amelyekről sok információt megtudhatunk a megjelenés előtt. A karakter trailerek és a világbajnokság bejelentése után a Bethesda fóruma ad további tájékoztatást a játékkal kapcsolatban.
A felületen többek között egy kérdezz/felelek található a fórumozók és a fejlesztők között. A fejlesztőket Adam Pyle, az id Software vezető tervezője és Jason Bergman, a Bethesda Softworks senior producere képviseli. Elég tartalmas és informatív a topic, ezért csak a fontosabb témákat vázoljuk fel röviden.
A fejlesztők jelenleg a játék stabilitásán, balanszolásán és a teljesítmény növelésén dolgoznak, hogy a június 29-én kezdődő Quake World Championships selejtezőin zökkenőmentesen fusson a játék. Az előzőek mellett a hálózati rendszer és a szerverek stabilitása is elsődleges szempont. Valószínűleg további Bethesda hősök is bekerülnek a játékba B.J. Blazkowicz után, ezért javaslatokat várnak, mely karaktereket tudnák a játékosok elképzelni a Quake Championsban.
A játékba jelenleg a Bethesda.net launcherrel tudunk csatlakozni, viszont egy fórumozó feltette a kérdést, hogy a játék kap-e Steam támogatást a jövőben. A fejlesztők igennel válaszoltak, de hozzátették, hogy azután is szükségünk lesz egy Bethesda.net profilra, de kikerülhető lesz a hozzá tartozó launcher.
Számos játékmódot is szeretnének hozzáadni az eddigiekhez, de ahogyan feljebb írtuk jelenleg más feladatok kaptak prioritást. Szezonális kinézetekkel is operálnak az id Software-nél, így nagy bizonysággal halloweeni és karácsonyi pályákon és fegyverekkel lövöldözhetünk majd.