1996 óta minden évben megrendezik a videojátékok Woodstockjának is nevezett QuakeCont, az idei rendezvény pedig talán különösen izgalmas, mivel nemrég a Bethesda bejelentett egy új részt a névadó FPS-sorozatban. Így természetesen a kiadó jó néhány kérdést kapott a játékról, beleértve az esetleges portokat is.
Pete Hines, a Bethesda marketingfőnöke erre csak azt válaszolta, hogy a csapata azokra a platformokra adja ki a játékait, amikre "jó ötletnek tűnik".
Így jött át mobilokról PC-re a Fallout Shelter is, a Quake Champions esetében viszont azt mondta:
"Nincs olyan konzol, ami támogatná azt, ami megfelelne az elképzeléseinknek"
A részletesebb magyarázat így hangzott: "Tudjátok, a Quake Champions készítésénél valószínűleg mindenki más úgy gondolta volna, hogy meg kell oldani, hogy működjön minden platformon. Mi viszont azt mondtuk, hogy ez egy kizárólag PC-s dolog, ez egy ilyen játék. Meg kell hogy legyen egy bizonyos teljesítmény, és kész. És ezeket a döntéseket magabiztosan vállaljuk. Elméletileg persze van esély rá, hogy ez változik. Ki tudja, hogy néznek majd ki a jövőbeli konzolok?"
"De egyelőre egy abszolút PC-s termékről van szó: 120 Hz, korlátlan frame rate, mi ezt az élményt szeretnénk a játékosainknak nyújtani" - mondta Hines.
Miután az Xbox Project Sorpiojának bemutatóvideójában szerepelt Todd Howard, a marketingért felelős kollégája sem hagyta szó nélkül a készülő, erősebb konzolokat. Szerinte ugyan egyelőre nehéz megmondani, milyen hatásuk lesz a jövőbeli játékok fejlesztésére, de az erősebb hardver mindenképp jól jön majd a Bethesda alá tartozó stúdióknak. Hogy ez egy esetleges Quake Champions konzolváltozatot is jelent-e az pedig a jövő zenéje, és erősen kérdéses, hiszen a számítási teljesítmény mellett az egérrel való célzást is a PC melletti érvként hozta fel az id Software.
Ti kipróbálnátok konzolon a Quake Championst?