Augusztus óta már számos kisebb-nagyobb frissítés érkezett a Quake Champions korai hozzáférésű változatához, de az id még az ünnepek előtt is kiadott egy méretes patchet. A korábban bemutatott új tartalmak mellett ebben az egyensúlyt is alaposan átalakították.
A gránátvetőkkel a hátán harcoló új karakter, Keel, az alább megsasolható trailerben is látható, az ünnepi kozmetikai tartalmak, a rangsorolt mód és az 1v1 és 2v2 párbajokra kitalált pálya érkezéséről már eddig is tudtunk. Azt viszont csak a Quake Chapions új frissítését bemutató posztból tudtuk meg, hogy minden bajnok 25-tel több életerő-ponttal kezd és 25-tel több páncélt gyűjthet össze a pályáról.
Az egyes karakterek megöléséhez szükséges idő így eszközölt növelése némileg lelassíthatja az egyes tűzharcokat, a karakterek mozgása viszont felgyorsul. Visor kivételével mindegyik bajnok gyorsabban futhat (a kimaradó karakter a strafe-eléssel gyorsulhat fel jobban), ha ezt egyenesen előre teszi, négy karakter esetében pedig engedélyezte az id a bunnyhopolást.
És ha pedig már ünnepi a frissítés, akkor íme a hangulat:
És persze az új bajnokunk is kapott saját videót:
Az új patch behozta továbbá a Quake 4-es railgunt, a célkeresztünk testreszabásának lehetőségét, sőt, azt is, hogy a falakon keresztül láthassuk, hol vannak a csapattársaink. De ezen kívül is sok más bugjavítás, technikai apróság és más fejlesztés érkezett a Quake Championsbe, ezekről itt olvashattok részletesen.