Hirdetés

A Quake fejlesztőcsapatának feje is elmondta a véleményét a battle royale őrületről

|

A Quake Champions fejlesztőgárdája nem tervezi kergetni a manapság népszerű trendeket.

Hirdetés

Az id Software feje, Tim Willits a többjátékos lövöldözés egyik öregapja, akinek az eredeti Quake fejlesztésében is benne volt a keze.

Hirdetés

Egy interjúban megjegyezte, hogy már az eredeti Quake-hez is voltak last man standing modok, csak akkor még nyilván nem 100, hanem 4 játékossal. Ettől függetlenül maga a játékmenet semennyire sem új:

"Az embereknek rá kell jönniük, hogy volt már ilyen. Ezek [Fortnite és társai] új, nagyon jól megcsinált próbálkozások egy műfajjal, amit emberek már régóta kedveltek. Mondják, hogy a legsikeresebb videojáték ötleteket mind megtalálod egy 10 éves gyerek játékdobozában. Ugyanez igaz a battle royale-ra is."

Arra a kérdésre, hogy számíthatunk-e valami hasonlóra az id Software részéről is, azt válaszolta, hogy nem valószínű. Elmagyarázta, hogy egy játék fejlesztése meglehetősen hosszú folyamat, és le fog járni az őrület, mire készen lennének vele.

A saját útjukon fognak továbbhaladni, olyan rajongók által kért Quake Champions módokkal, mint a CTF, de nem terveznek ráugrani a manapság trendi megoldásokra.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)