Az első valós idejű ray tracinget is támogató kártyák megjelenésének köszönhetően pár hónapja az egész világ RTX lázban ég, ami azt jelenti, hogy nem csak a legújabb játékok, de a rajongók erőfeszítéseinek köszönhetően a régebbi remekművek is megszépülhetnek.
Ennek örömére nem olyan rég az id Software srácai is kiadták a Quake II RTX-es változatát, viszont ez tényleg csak a ray tracinget tette hozzá a játékhoz, az eredeti modellekhez és textúrákhoz nem igazán nyúltak hozzá. Itt jön a képbe a Team Blur Games csapata (akik egyébként az Overdose nevű indie FPS-en dolgoznak), akik egyből hozzá is kezdtek a magasabb poligonszámú modellek előállításához és párat már elérhetővé is tettek a saját oldaluk fórumán.
Egyelőre még csak egy-két modellt sikerült befejezni, de a srácok haladnak és ezen a fórumon le is tölthetitek a jelenleg elkészült darabokat.