A Punch Club már azzal is jobban teljesített sok indie játéknál, hogy rengetegen felfigyeltek rá, viszont amint a játékot kiadó tinyBuild nemrég elárulta, a legtöbben inkább letöltötték a bokszoló-RPG-t. Hiába vették meg a játékot több mint háromszázezer példányban, a játék kódjában elhelyezett eszköz segítségével azt számolták ki, hogy több mint másfél millió játékos kezdett el játszani egy illegálisan beszerzett változattal.
Bár a példányszámok tekintetében mind a legális, mind a kalóz oldalon a PC vezet (ideértve a Maces és a Linuxos változatot) az eladások majdnem 73 százaléka ezen a platformon volt, ahogy a letöltések majdnem 70 százaléka is itt történt, nem mobilon.
Az arányokat tekintve viszont Androidon a legrosszabb a helyzet: míg minden eladott PC-s példányra négy torrentezett változat jut, addig iOS-re csak ketten, Androidra viszont tizenketten töltötték le fizetés nélkül a Puch Clubot minden legálisan beszerzett példány után.
A kiadó munkatársa az elkeserítő adatok ellenére azt írta a témával kapcsolatban megjelentetett blogposztban, a szigorú DRM-rendszereket továbbra sem tartják jó megoldásnak, hiszen azok könnyedén kibabrálhatnak a fizető vásárlókkal is.
Érdekes következtetéseket vontak le viszont a lokalizáció tekintetében: a kínai és a portugál változatok elkészítését például utólag mérsékelt sikernek értékelték. Kínából ugyanis gond nélkül letöltötték az angol verziót is az ottani kalózok, ahogy a portugál verzió kiadása sem eredményezett jelentős növekedést az eladásokban, csupán annyit ért el, hogy az új nyelv kiadása napján Brazíliából töltötték le a legtöbben, több mint 11 ezren az illegális változatot - 373 fizető vásárló ellenében.
Arra jutottak viszont, hogy a Nyugat-európai országok nyelveire érdemes lefordítani még egy indie játékot is, ugyanis a második helyen álló USA mögött a legális példányok aránya Franciaországban volt a harmadik legjobb, mindkét országot megelőzve pedig Németországban volt a legkisebb a torrentezők aránya. Másfelől azt fejtette ki a Punch Club kiadója, hogy talán több játékosnál érhették volna el, hogy mobilon és PC-n is megvegyék a játékot, ha már a megjelenéskor beépítették volna a később a játékhoz adott funkciót, aminek hála az egyik platformon elkezdett mentésünket a másik eszközön folytathatjuk.