Nemrég számoltunk be róla, hogy probléma lehet a Fortnite battle royale és a PlayerUnknown's Battlegrounds közti hasonlóságokból, azonban most kiderült, hogy igazából nem is ez okozza a legnagyobb gondot, hanem az Unreal Engine 4-et megalkotó Epic jelenléte.
Chang Han Kim, a Bluehole alelnöke és a PUBG producere a PCGamernek adott egy interjút, amiben megpróbálta tisztázni az esetet. Elmondta, hogy sok olyan játék jelent meg idén, ami hasonlít az övékhez, de egyikkel sem volt problémájuk, sőt, örülnek, hogy egyre többen szállnak be a műfajba.
Kim szerint a legnagyobb gondot az jelenti a Fortnite-ügy kapcsán, hogy a Bluehole komoly pénzeket fizet az Epic-nek az Unreal Engine 4 licenszeléséért, és most attól tartanak, hogy a csapat esetleg olyan változtatásokat végez a motoron, ami inkább a Fortnite battle royale játékmenetét támogatná. Emellett annak sem örült a producer, hogy az Epic Games a PUBG-t is megemlítve promotálta a saját játékmódját, erről pedig egyáltalán nem tájékoztatta a Bluehole-t.
A stúdió alelnöke felvette már a kapcsolatot az Epic-kel, úgyhogy várjuk a további fejleményeket.