Elnézve az olyan modern MOBA játékok sikerét, mint a League of Legends vagy akár a töretlenül felfelé ívelő Smite könnyű elfelejteni, hogy ez az egész műfaj egy stratégiai játék modjaként indult. A Supernovát fejlesztő Primal Game Studios azonban nem felejtette el ezt a tényt, sőt, új játékukban kiemelt szerepet kapnak a valós idejű stratégiákra jellemző elemek.
Első ránézésre a Supernova ugyanúgy működik, mint a többi ilyen játék: három sávon, 5 fős csapatokban összedolgozva próbálunk valahogyan eljutni az ellenfél bázisára és elpusztítani valamiféle kulcsfontosságú objektumot. Eközben továbbá fejlesztenünk kell a karaktereket, aki a meccs során folyamatosan új képességeket fog kapni. Azonban itt következik a lényeges különbség: nem csak karakterünk fejlődését befolyásolhatjuk, hanem azt is, hogy a gép által irányított, hullámokban támadó egységeink hogyan tevődnek össze.
Minden egységnek megvannak az előnyei és hátrányai, ráadásul az egységtípusokat egyenként szintén fejleszthetjük néhány extrával. Ezek az ötletek meglehetősen összetetté teszik a játékot, így könnyen lehet, hogy végül a Supernova inkább lesz rétegjáték, mint átütő siker, de mindenképpen kíváncsiak vagyunk, hogy mit hoznak ki belőle a srácok.
Nektek hogy tetszik az ötlet?