A Dishonored 2 egy kiválóan sikerült játék lett, viszont sok kortársához hasonlóan az Arkane Studios alkotása sem indult túl zökkenőmentesen PC-n. Ez sajnos a játékiparban túl gyakori lett az utóbbi néhány évben, de úgy tűnik, hogy a csapat ezúttal tanulni szeretne a hibáiból.
A csapat jelenleg is gőzerővel dolgozik a sci-fi vonaló mozgó Prey-en, a stúdió egyik kreatív rendezője, Raphael Colantonio pedig egy interjúban árulta el, hogy a Dishonored 2 hibái után milyen elvárásokat támasztanak a játék indulásával kapcsolatban:
"Nehézkesen indult a Dishonored 2 PC-n. Fejlesztés közben nem igazán látod, hogy mivel fogsz szembekerülni, mert annyiféle PC-s konfiguráció létezik. Sajnos olyan lett, amilyen, persze azóta már jobban működik. Természetesen ezúttal sokkal jobban oda fogunk figyelni mindenre és hibátlan lesz a PC-s verzió, amikor megjelenik."
Colantonio arról is beszélt, hogy ezúttal más engine-t használnak, ami azért valószínűleg nagy különbséget fog majd jelenteni. A Dishonored 2 esetében az idTech egy nagyon átalakított változatával dolgoztak, a Prey viszont már a CryEngine-nel fog futni, ami azért korábban már sok esetben bizonyított.
Ti mit gondoltok? Hogy tetszik a Prey?