Nagy reményeket fűz a Bethesda a Preyhez, és szeretné, ha a reboot úgy sikerülne, hogy azzal meg legyen alapozva a sorozat jövője. Persze a kiadó sem érezte, hogy egy indie játék ezt veszélyeztetheti - legalábbis nem úgy, ahogy elsőre gondolnánk.
Egy háromfős csapat, a No Matter Studios készíti a Prey for the Gods nevű, rejtélyes kalandjátékot, és nem kell nagyon magyarázni, mi a baj a nevével. Mikor be akarták jegyeztetni védjegyként, a Bethesda anyacége, a Zenimax fellebbezett, és bár a No Matter nem érzi jogosnak a problémázást, belement abba, hogy játéka nevét Praey for the Godsra változtassa. A csapat annyit tett hozzá, hogy a pereskedés sok pénzt elvitt volna, és nem akartak a Kickstarteren gyűjtött összegből erre áldozni. Amúgy is gondoltak rá, hogy ezt a nevet választják, csak a Google miatt döntöttek másképp.
A Bethesda azt nyilatkozta, sajnos nem volt választása. Ha nem támadják meg, kockáztatják azt, hogy a Prey védjegyét is elveszítik, ami meg nyilván nem jöhet szóba. Ez a védjegyekre vonatkozó törvények miatt van így, nem csak kötözködésből álltak bele ebbe. Az illetékes hozzátette még, 2015 novembere óta többször is jelezték a kis csapat felé, hogy ez nem lesz így jó.
A Prey amúgy ma jelenik meg, a Praey for the Gods meg még remélhetőleg valamikor idén.