Miközben a konzolos játékosok végigjátszhatták már a Prey első óráját, addig a PC-seknek az maradt, hogy videón nézhetnek meg a játékmenetből 50 percet. Vagy mégsem?
Az Arkane Studios egyik kreatív igazgatója, Raphael Colantonio az Ausgamersnek adott nyilatkozatában magyarázta el, hogy miért kapott a Prey kizárólag konzolos demót. A legfontosabb indok az erőforrások kezelése, ugyanis nem tudtak volna kipróbálható verziót készíteni konzolokra és PC-re is, így választaniuk kellett. Ráadásul PC-n ott van a Steam, amelynek felhasználói kevesebb mint 2 órányi játékidő után visszakérhetik a pénzüket, amely véleménye szerint lényegében megfelel egy demónak.
Colantonio igyekezett tisztázni, hogy a Prey PC-s verziója nem egy port, igenis nagy hangsúlyt fektetnek rá és eléggé biztos abban, hogy nem lesznek gondok vele. Holnap kiderül, hiszen május 5-én debütál a játék.
Mit gondoltok az Arkane magyarázatáról?