Egy játék főszereplőjének kitalálása nem egyszerű munka, főleg, ha teljesen a nulláról kell indulni. Ma már mindannyian ismerjük Kratost, a God of War-játékok főszereplőjét, a hétvégi PlayStation Experience-en viszont bepillanthattunk abba a folyamatba, ami háború istenének végleges formájához vezetett.
Mivel a történetben Kratos motivációjában központi szerepet játszik a családjának elvesztése, ezért a kezdeti koncepciós rajzokon ezt a karakter külsején is láthatóvá akarták tenni. Az egyik képen például egy kisgyermekkel a hátán ábrázolják, sőt, hősünknek egy kutyája is lett volna. Aranyos kutyája.
Míg a tetőtől talpig páncélba öltözött, karján egy ebbel pózoló karakter nagyon távol áll a végleges változattól, megnézhettünk egy későbbi tervet is, ami már nagyjából megegyezik a Kratosszal, akit ismerünk, a testét borító tetoválásokat viszont eredetileg kék színűre tervezték.
Nektek hogy tetszenek a korábbi verziók?