Nem áll le a Sony marketing-gépezete: íme egy újabb videó a következő generációs konzol, a PlayStation 4 erősségeiről.
Láthatjuk a videóban, hogy a srác egyszerre játszik a Knack című játékkal, beszélget egy lánnyal, miközben egy másik haverja arra próbálja rávenni, hogy a Killzone: Shadow Fall-t nyomassák. Percek alatt zajlanak ezek az események: az egyik játék mögött észrevétlenül töltődik le a másik.
Nyilván meg van szépítve az élmény: kell az erős internetkapcsolat, de az Xbox One-hoz képest sokkal játékosabb és "játékosbarátabb" megközelítésű ez a reklámstílus, ami örvendetes. De azt se felejtsük el, hogy a látottakban ugyanúgy vannak játék közben bekapcsolódó beszélgetések, megosztások, lájkolások és egyéb közösségi dolgok, tehát a PlayStation 4 és az Xbox One végtére is hasonló dolgokban próbálnak újítani.
Mit gondoltok, tényleg így néz ki a jövő játékosa, vagy inkább "hagyjatok békén és hadd játsszak nyugiban"?