Pár napja írtunk arról, hogy általános elégedetlenség uralkodik a PUBG közösségében; a játékosok hibákra panaszkodnak, és annak sem örülnek, hogy a fejlesztőcsapat nem kommunikál megfelelően. Láthatóan sokan hagyják el a játékot (legalábbis a PC-s változatot, annak játékosszámára van rálátásunk), ami sosem jó jel, de most a PUBG Corp. egy blogposzttal próbál javítani a helyzeten.
A srácok elmondták, az elmúlt hónapokban folyamatosan DDoS támadások okoztak fennakadást a szolgáltatásban. Tavaly novemberben harapóztak el a leginkább, és kéthónapos enyhülés után februárban újra az egekbe szöktek. A fejlesztők külsős szolgáltatókkal együtt igyekeznek megoldani a kellemetlenséget, minek köszönhetően 85%-kal sikerült tompítani a támadások hatását.
A további problémákat, mint a teljesítménybeli visszaesést a januári frissítés okozta, viszont egyelőre még csak nyomozzák, hogy pontosan mi volt vele a gond. Úgy látják, egyedi konfigurációk érintettek, és ezért nehéz a végére járni az ügynek. Jó hír lehet azonban, hogy a Team Deathmatch módban gyorsabb lesz a matchmaking és kevésbé zsúfoltak a csapatok.
A továbbiakban igyekeznek majd többet kommunikálni, közben pedig a legégetőbb hibák kijavítására koncentrálnak. Reméljük, hogy sikerül majd a közösség kedvére tenni, mert bár még mindig nem kell összeomlani néhány százezer búcsúzó játékos miatt, lehetne jobb is a helyzet.