Ugyan a PlayerUnknown's Battlegrounds készítői még mindig egészen gyakran frissítik a játékot, a korai hozzáférésű változat kapcsán bőven akad sürgős feladata a Bluehole csapatának. Ez persze nem jelenti, hogy ne lennének távolabbi terveik is, ezekbe pedig a játék fejlesztését vezető Brendan Greene legújabb reddites kérdezz-felelek posztjában is kaphattunk egy kis betekintést.
A rajongók kérdéseire adott válaszokban természetesen igyekezett az olyan hibajavítások érkezéséről is biztosítani a játékosokat, mint a különböző hangok erejének kiegyensúlyozása, vagy a szerver- és kliensoldali teljesítmény javítása. Emellett PlayerUnknown néhány tervben lévő feature-ről is mesélt, így szóba került például, hogy dolgoznak egy rendszeren, aminek hála bizonyos anyagokon áthatolhatnának a lövedékeink. Belső tesztek során a PlayerUnknown's Battlegrounds éjszakai csatáit is tesztelik, illetve Greene ismét elárulta, hogy egyik leghőbb vágya egy sztorimód összeállítása.
"Imádnám, ha be tudnánk építeni egy egyjátékos kampányt. A sziget kiváló helyszín lehetne egy érdekes történetben, de sajnos ehhez jelenleg nincsenek meg az erőforrásaink"
- írta az ArmA-modjából sikert kovácsoló fejlesztő.
Emellett PlayerUnknown kitért arra is, hogy dolgoznak a játék időbeli korlátját jelentő kék zóna igazságosabbá tételén is, ahogy azt a rajongói felvetést is érdekesnek találta, hogy a szőnyegbombázást jelentő piros zónákat inkább egy maszkkal kivédhető gáztámadás érje. Továbbá szóba került annak a lehetősége is, hogy még rombolhatóbbá tegyék a pályákat, amik kapcsán azt is megtudtuk, hogy a nemrég bemutatott sivatagi helyszín mellett egy adriai ihletésű map is készül.
"Valószínűleg nem a közeli jövőben, de talán egy nap! Szeretnénk több rombolhatóságot beépíteni, de ez nagyon megterhelő a szerverekre nézve, úgyhogy óvatosnak kell lennünk."
A fentieken túl is számos érdekes választ adott Greene, ezeket itt tudjátok elolvasni.
Ti milyen újdonságot látnátok szívesen a PUBG-ben?