A PUBG rengeteget fejlődött az első kiadás óta, az utóbbi időben azonban ismét egyre több rajongónak gyűlt meg a baja a játékkal. De aggodalomra semmi ok, már úton a segítség.
A fejlesztők egy hosszú blogbejegyzésben számoltak be arról, hogy milyen változtatásokra készülnek. A méréseik szerint az autók túl sok effektet generálnak, ami hatással van a teljesítményre (különös tekintette a GPU kihasználtságára), így ebből mindenképp vissza akarnak venni. Emellett az ejtőernyőzés animációján is változtatnak, hogy ne essen vissza olyan durván a framerate a meccsek legelején.
A kliens-oldali javítások mellett tovább kalapálják a netcode-ot, amitől nemcsak a lag eltűnését remélik, hanem a járművek ütközésekor bekövetkező grafikai glitcheket is. Lehet, hogy mostantól nem lesznek elrepülő UAZ-ok? Természetesen folytatják a harcot a csalók ellen és dolgoznak a következő mapon, ami egyelőre csak teszt környezetben érhető el. Ezen lesz elérhető a fentebb látható háromkerekű verda is.
Ha minden részletet tudni akartok, olvassátok el a hivatalos angol nyelvű bejegyzést!