Már most több időt tettem bele a PlayerUnknown's Battlegroundsba, mint amennyit őszintén be mernék vallani, és bár minden percét élvezem, azért vannak idegesítő problémák. Ezek nagy részét a szerverek okozzák, amikre bizony ráférne egy kis finomítás.
Az alábbi grafikont az egyik játékos készítette, és a játék tick rate-jét ábrázolja. Az alsó halvány zöld csík a szerveré (ilyen gyakran kapunk mi frissítést másodpercenként), míg a kék a kliensé (ilyen gyakran küldünk mi infót arról, hogy mit csinálunk). Nyilván az lenne az ideális, ha mindkettő a lehető legmagasabb lenne, ezzel szemben a szerveré néha 10 alá is beesik, míg a kliensé hatalmas ugrásokat generál.
Ez egyébként egy amerikai szerveren mérték, az európaiak állapota még ennél is rosszabb, így sokan úgy döntöttek, hogy a rosszabb ping ellenére is inkább a US szerverekre csatlakoznak. Remélhetőleg a Bluehole az eddig befolyt nem kevés bevételből költ majd a szerverek fejlesztésére, különben hossszútávon sok rajongó fogja felborítani az asztalt, amikor emiatt veszít el egy kört.