A játék márciusi megjelenése óta elképesztő sikereket tudhatnak magukénak a PlayerUnknown's Battlegrounds készítői, nemrég már a tízmilliós határt is átlépték az eladások. A projekt kezdetekor persze közel sem volt egyértelmű, hogy ekkora siker lehet a száz játékost egymásnak eresztő lövölde, így a fejlesztők közül is sokan lényegesen szerényebb elvárásokkal vágtak neki a munkának.
A játék alapötletét anno még ArmA-modként kitaláló Brendan Greene magabiztos volt és azzal az előrejelzéssel állt a projektet befogadó Bluehole elé, hogy egy hónap alatt könnyedén eladnak majd egymillió példányt. A csapatban viszont közel sem volt mindenki ilyen optimista.
"Volt néhány csapattag, akik veteránok a játékiparban és azt mondták: »Nem, két-háromszázezer eladásunk lesz az első évben.« De mikor elértük azt a bizonyos első milliót, sok mosoly volt az irodában"
- emlékezett vissza a fejlesztés korai szakaszaira PlayerUnknown.
Az egymillió eladáshoz egyébként még egy hónap sem kellett, mindössze tizenhat nap alatt összejött, a siker pedig azóta is töretlen. Az azóta elért mérföldkövek elérésére viszont elmondása szerint Greene sem számított.
"Úgy érzem, én vagyok a játékvilág legszerencsésebb figurája"
- zárta az interjút.