Hirdetés

PlayerUnknown's Battlegrounds - a készítők ötvenszer kevesebb eladott példányra számítottak

|

Ugyan az ötletgazda hitt a projektben, a PlayerUnknown's Battlegrounds fejlesztését elvállaló stúdió azt sem hitte, hogy elérhetik az egymillió eladott példányt.

Hirdetés

A játék márciusi megjelenése óta elképesztő sikereket tudhatnak magukénak a PlayerUnknown's Battlegrounds készítői, nemrég már a tízmilliós határt is átlépték az eladások. A projekt kezdetekor persze közel sem volt egyértelmű, hogy ekkora siker lehet a száz játékost egymásnak eresztő lövölde, így a fejlesztők közül is sokan lényegesen szerényebb elvárásokkal vágtak neki a munkának.

Hirdetés

A játék alapötletét anno még ArmA-modként kitaláló Brendan Greene magabiztos volt és azzal az előrejelzéssel állt a projektet befogadó Bluehole elé, hogy egy hónap alatt könnyedén eladnak majd egymillió példányt. A csapatban viszont közel sem volt mindenki ilyen optimista.

"Volt néhány csapattag, akik veteránok a játékiparban és azt mondták: »Nem, két-háromszázezer eladásunk lesz az első évben.« De mikor elértük azt a bizonyos első milliót, sok mosoly volt az irodában"

- emlékezett vissza a fejlesztés korai szakaszaira PlayerUnknown.

Az egymillió eladáshoz egyébként még egy hónap sem kellett, mindössze tizenhat nap alatt összejött, a siker pedig azóta is töretlen. Az azóta elért mérföldkövek elérésére viszont elmondása szerint Greene sem számított.

"Úgy érzem, én vagyok a játékvilág legszerencsésebb figurája"

- zárta az interjút.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)