Hirdetés

PlayerUnknown's Battleground's - változni fog az ejtőernyőzés rendszere

|

A játék egyik legfontosabb elemét dolgozzák át a fejlesztők.

Hirdetés

A PUBG legújabb pályája, a havas Vikendi már kipróbálható a PC-s tesztszervereken, emellett pedig maga a játék már PlayStation 4-re is megjelent. A PUBG Corp. viszont további újításokban is gondolkozik, és ezúttal a játék egyik alapvető mechanikáját, a pályára való leérkezést avagy a szabadesést és az ejtőernyőzést alakítja át. 

Hirdetés

A tervek szerint a jövőben a szabadesés folyamatát jobban és könnyebben irányíthatjuk, és ennek megfelelően új animációkkal is bővül a mozdulatsor. Lehetőség lesz még gyorsabban zuhanni, illetve belassítani az esést, hogy messzebbre utazzunk.

Az ejtőernyőt a landolás előtt nem sokkal már elvághatjuk, hogy eddig elérhetetlenebb helyen landoljunk, de ebben az esetben figyelni kell, hogy ne sérüljünk meg a túl magasból való zuhanástól. A landoláshoz kapcsolódóan is több animációval találkozhatunk: ha nagyobb lendülettel érünk földet, akkor karakterünk gurulni fog a földön, mielőtt átvehetjük felette az irányítást. Abban az esetben pedig, ha ejtőernyőzés közben belemegyünk egy épületbe vagy más tereptárgyba, elveszítjük az ernyőt, és szabadesésben haladunk tovább. 

Az újítások december 10-én élesednek a tesztszervereken, így a PUBG Corp. a visszajelzések alapján még változtathat az új mechanikákon. Nektek hogy tetszenek az új szabadesési és ejtőernyőzési lehetőségek?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)