A PUBG legújabb pályája, a havas Vikendi már kipróbálható a PC-s tesztszervereken, emellett pedig maga a játék már PlayStation 4-re is megjelent. A PUBG Corp. viszont további újításokban is gondolkozik, és ezúttal a játék egyik alapvető mechanikáját, a pályára való leérkezést avagy a szabadesést és az ejtőernyőzést alakítja át.
A tervek szerint a jövőben a szabadesés folyamatát jobban és könnyebben irányíthatjuk, és ennek megfelelően új animációkkal is bővül a mozdulatsor. Lehetőség lesz még gyorsabban zuhanni, illetve belassítani az esést, hogy messzebbre utazzunk.
New Map. New Terrain. New Ways to Survive.
— PUBG (@PUBG) 2018. december 7.
Vikendi is NOW PLAYABLE on the PC Test Server. Read the full Patch #24 notes before you drop in: https://t.co/VTTIDiEzIj pic.twitter.com/3E170CuBxH
Az ejtőernyőt a landolás előtt nem sokkal már elvághatjuk, hogy eddig elérhetetlenebb helyen landoljunk, de ebben az esetben figyelni kell, hogy ne sérüljünk meg a túl magasból való zuhanástól. A landoláshoz kapcsolódóan is több animációval találkozhatunk: ha nagyobb lendülettel érünk földet, akkor karakterünk gurulni fog a földön, mielőtt átvehetjük felette az irányítást. Abban az esetben pedig, ha ejtőernyőzés közben belemegyünk egy épületbe vagy más tereptárgyba, elveszítjük az ernyőt, és szabadesésben haladunk tovább.
Az újítások december 10-én élesednek a tesztszervereken, így a PUBG Corp. a visszajelzések alapján még változtathat az új mechanikákon. Nektek hogy tetszenek az új szabadesési és ejtőernyőzési lehetőségek?