Idén Kyotóban megrendezésre került a Bitsummit nevű, elsősorban független játékokkal foglalkozó fesztivál, ahol a Platinum Games két tagja, Hideki Kamiya és Atsushi Inaba is megjelentek vendégként.
Hideki Kamiya szerint egy félreértés, hogy a Platinum Games kizárólag az akciójátékokra szakosodott, ők egyszerűen olyan játékokat akarnak fejleszteni, amelyeket ők is szívesen játszanának és ezek általában organikusan válnak azokká az alkotásokká, amelyek végül megjelennek a stúdió neve alatt.
Arra a kérdésre, hogy hogyan maradnak versenyképesek a nyugati játékokkal szemben, Inaba azt válaszolta, hogy míg szerinte az ő költségvetésük ésszerű, addig a nyugati játékok költsége rémisztő. Számukra nem a pénzről szól ez az egész már csak azért sem, mert rengeteg pénzből is lehet silány terméket előállítani (Kamiya erre mondjuk a Pacific Rim 2-t hozta fel példaként).
Kamiya jelenleg a Bayonetta 3 fejlesztésén dolgozik, viszont Inaba elárulta, hogy emellett több érdekes projekt is készül, melyek közül az egyikről azt állította, hogy annyira innovatív, hogy a játékosok még biztosan nem láttak ilyet és a feje tetejére fogja állítani az akciójátékok műfaját. Ez azért elég merész kijelentés, hallottunk már ilyet, de ettől függetlenül kíváncsian várjuk.
Ti mit gondoltok?