A gamescomon látottak alapján nagyon ígéretesnek tűnik a Planet Coaster, ami részletességével és a benne rejlő menedzseri és kreatív lehetőségivel tág réteget szólít meg. A szimuláció részletességet prezentálva a csapat kiadott egy fejlesztői naplót, amiben a Guest Brain rendszert ecsetelik.
A rendszernek köszönhetően a látogatók gondolkodni fognak, mérleglik mennyi pénzük van, milyen állapotban vannak, illetve megérni-e lesétálni a következő állomásig vagy inkább a hozzájuk közeli vasútra szálljanak-e fel. Amint egy látogató belép vidámparkunkba, mindent megnéz és megjegyez, így ezeket figyelembe veszi döntései során. Minden egyes NPC-nek külön vágyai és szükségletei lesznek, ez fogja befolyásolni merre megy, illetve ez alapján fogja összehasonlítani a különféle hullámvasutakat, és amelyik a legjobban igazodik a vágyihoz, azt választja. A családdal érkező emberek például inkább a körhintát fogják választani, mint a száguldó játékokat.
A Planet Coaster november 17-én jelenik meg, egyelőre csak Windowsra.