Mérföldkőnek nevezik a játékok fejlesztésénél felállította ideiglenes határidőket, ezek segítségével lehet a fejlesztést jól tervezni (vagy elszúrni). A Pirates of the Burning Sea 22-es mérföldkövéhez érve a következő tervek valósultak meg:
A fejlesztés eddigi menetében mindig egy tartalmi fejlesztő találta ki a missziókat. Most azonban Jess Lebow (ex-Guild Wars világ-designer), a tartalomért felelős fődesigner azt találta ki, hogy minden designer kapott egy "ellenfelet", így egymással versengő storyt kell kitalálniuk a 31-50-as szintű tartalomhoz, hogy az így még egyénibb, még drámaibb legyen. Emellett tovább csiszolták az avatarok kardozási képességeit, rengeteg frakció alapú tartalmat raktak be 30-50-es szintűeknek, több, mint 200 új missziót építettek be, és rengeteg új helyszínt raktak a játékba (feketepiacok, börtönök, kocsmák, új kikötők, falvak és határvárosok a brit, francia, spanyol és kalóz frakciónak).
Pirates of the Burning Sea Update!
Az érdekesnek tűnő kalózos, Karib-tengeres MMO fejlesztői új adatokkal update-olták honlapjukat. A játék a 22-es mérföldkőhöz érkezett.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés