Hirdetés

Picasso, a sorozatgyilkos - Alex Cross kritika

|

A mozikban jó ideje agyonreklámozott Alex Cross-tól féltem, nehogy a hasonszőrűen jól beharangozott, de gyenge produkciók sorát gyarapítsa. Félelmeim szerencsére alaptalannak bizonyultak, a sok negatív kritika ellenére is.

Hirdetés

Immáron a harmadik olyan filmmel állunk szemben, melyekben Cross feltűnik: a ’97-es Gyűjtőben és a 2002-es Pók hálójában Morgan Freeman formálta meg a Sherlock Holmes-i következtető-képességgel rendelkező pszichológus-nyomozót. Azokat a Hollywoodban nem kis névnek számító Gary Fleder és Lee Tamahori rendezték, ezúttal pedig a szintén nagykutyának számító Rob Cohen ült a direktori székbe, akinek olyan alkotásokat köszönhetünk, mint a Halálos Iramban, a xXx vagy a Múmia sorozat harmadik része. Ezek alapján arra a következtetésre juthatnánk, hogy egy sima akciómozira váltunk jegyet, de ez korántsem így van.

 A történet szerint Alex Cross nyomozót és két társát egy kivételesen brutális gyilkossági helyszínhez hívják (a részletezéstől itt inkább eltekintenék), a nyomok alapján felgöngyölítve a szálakat pedig arra a következtetésre jutnak hogy itt valaki nekiállt szisztematikusan kiirtani a pénzvilág nagy alakjait.

A kritika folytatását a CineStar-on olvashatjátok.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)