Fura egy játék ez a Perimeter. Egyrészt első látásra mindennek tűnik, csak értelmes játéknak nem. Bevallom, karácsonyfaégők kaotikus kavalkádja elevenedett meg szemeim előtt, mikor megpillantottam a második epizód képeit. Ez ugyebár azt jelenti, hogy nem lesz különösebben szép, ellenben az első részben bevezetett terraformálás és az egymásba olvasztható egységek kellő változatosságot nyújtanak a már halálosan unalmas, egy kaptafára készült RTS-ek tengerében. Mindez annak köszönhető, hogy voxeles (nem poligonokra építkező) grafikus motort használtak. A történet tálalásának elbaltázott módja és a mesterséges unintelligencia javítására tett ígéretek remélhetően valóra váltak.
A már meglévő játékelemek további csiszolgatása mellett azért egy folytatásnak illik újításokat is tartalmaznia, amire a fejlesztők láthatóan vigyáztak. Például közvetlenül is beavatkozhatunk a harcokba a Providence használatával (stratégiába kevert akció), továbbá psy kristályok kiásásával a Providence újabb képességeit tárhatjuk fel és fejleszthetjük magasabb szintre (stratégiába kevert rpg).
Legkésőbb január 28. után kiderül, hogy a kritikai elismerés mellé anyagi megbecsülés is párosul-e.