Hirdetés

PC-n komoly gondok vannak a The Callisto Protocollal, de Xboxon sem tökéletes

|

A régóta várt sci-fi horror nem olyan állapotban jelent meg, mint amit a vásárlók elvártak volna a pénzükért.

Hirdetés

Miután részletekben, majd teljes egészében is kiszivárgott a Dead Space szérián edződött fejlesztők alkotása, végre elérkezett a premier napja, így már a vásárlók is fejest ugorhattak a Josh Duhamel által megszemélyesített Jacob Lee rémálomba illő kalandjába. Aztán sokan pofára is estek, mivel hamar kiderült, hogy kelleni fog pár patch, ami gatyába rázza a lehengerlően részletgazdag látványvilággal rendelkező sci-fi horrort.

PC-n a legrosszabb a helyzet, mivel a képfrissítési ráta ingadozása gyakran extrém mértéket ölt, és emiatt annyira akadozik a kép, hogy már-már játszhatatlan a The Callisto Protocol, mutatott rá a tőle megszokott alapos technikai elemzésben a Digital Foundry.

Hirdetés

A PC-s verzió rajtja mindennek következtében pontosan úgy alakult a Steamen, ahogy várni lehetett. A hír írásáig 4298-an vették a fáradságot, hogy értékeljék a játékot, és bizony 68 százalékuk lefelé mutató hüvelykujjal jutalmazta a Striking Distance Studios munkáját. Az xboxosok valamivel jobban jártak, mert Series S-en nagyrészt stabilan hozza a 30 fps-t a The Callisto Protocol, Series X-en pedig a Performance mód teljesít elfogadhatóan, de akadnak kisebb ingadozások. A másodpercenkénti 30 képkockában maximalizált Quality mód viszont annyiban csalódást okoz, hogy csupán a ray tracinggel megtámogatott árnyékokat tudja felmutatni, a tükröződés hiányzik, de még így alatta marad a Series X teljesítménye annak, amit a platformok közti összevetés egyértelmű győztesnek számító PlayStation 5 nyújt. Ráadásul a Sony konzolján minden effekt a helyén van.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


A jobb optimalizációra egyébként nem nagyon kell keresgélni a magyarázatot, ugyanis a marketingjogokkal rendelkező Sony nem volt rest saját mocap stúdióját, valamint a supportfeladatokat ellátó malajziai csapata és a Visual Arts Services Group mintegy 150 munkatársát átengedni a Striking Distance srácainak. Meg is lett az eredménye.

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)