Autó felnit mindennap láthat az ember az utcákon és igazából meg sem lepődik ezek létezésén. A moddingot régebbóta figyelemmel kísérő ember a felnibe épített gépen sem akad fenn túlságosan, de Gumis Peti munkája a felni méreteit, a munka minőségét és az extra funkciókat tekintve is mindenképpen felkorbácsolja az ember gondolatait. A gép alkotója valamikor az ezredfordulón kezdte PC-s pályafutását egy PII-es géppel. Ez a gép sohasem működött úgy ahogyan kellett volna, így a számtalan sikertelen szervíz és hozzá nem értő „szaki" után saját kezébe vette a dolgot. Ez idő alatt, illetve ezután lassan beletanult a digitális világba. Magát a moddingot 2004-ben egy Antec LanBoy-házzal és annak szépítgetésével kezdte.
Ebenn a házban a belső sivárság volt a legzavaróbb számára, ezért egy tükröt szabatott a ház aljába, ami előtérbe hozta a Leadtek 6600-as VGA addig láthatatlanságba taszított részeit. Egy idő után a gép a folyamatos fejlesztések áradatát már nem tudta kiszolgálni hely és megfelelő légtér szűkében. Miután az új ház keresése meghiúsult, az akkor éppen futó project került a gondolatok középpontjába. Az ötlet egy saját tervezésű dohányzóasztalból indult, ami 3 db alumínium felniből és egy egyedi formájú üveglapból állt volna (ez szakmai ártalom, hiszen Peti gumik és felnik forgalmazásával foglalkozik :) ). A terv egyetlen akadálya az üveglap megmunkálásának bonyolultsága volt, amit nemigen akart elvállalni senki, semelyik műhelyben. Így egy nap, mikor Peti rápillantott a 23"-os Antera (közel 60cm), átmérőjű felnire, bevillant neki a megoldás: ez lesz az új számítógépház.
A tervek szerint az alaplap és a táp a felni hátoldalára került volna egy perforált lemezre rögzitve. A lemez beszerzése után következett az első hidegzuhany, hiszen a fémlemez egyátalán nem bizonyult esztétikusnak és biztonságosnak, így más megoldás után kellett nézni. Ekkor jött újra képbe az üveg, melynek beszerzése a kivánt szinben és méretben pár nap alatt megoldódott, a megmunkálása ugyanakkor már körülményesebb volt. A 62cm-es átmérő és az 1cm-es vastagság már igencsak ritkának számít az üvegesek műhelyében. A hardverelemek rögzítését szolgáló csavarok felhelyezése még nem volt túl nehéz (a fúrást az üveges helyben megoldotta), de a ventik és a táp számára szükséges helyek kivágását már nem tudták kivitelezni. A számtalan sikertelen próbálkozás után jött képbe a plazma és lézer vágás lehetősége. Ezek közül egyik sem tartozik az olcsó megmunkálások közé így újabb kutatás után maradt a vízzelvágás. Ez nem csak olcsóbb mint az előző megoldások, de azoknál előfordul, hogy az anyagban túl nagy a feszültség, ezáltal esetenként hajszálrepedések keletkezhetnek. A hőbeviteli eljárások megégéssel és beolvadással is járnak a vágási felület mentén.A sokadik cég megkeresése után a Woldem Kft. fiatal, rugalmas hozzáállású és rövid határidővel dolgozó csapata jelentette a végső megoldást. A még megmunkálatlan üveglapra egy fehér színű vinilfóliára lettek feljelölve a vágási területek, ennek alapján készült el a vágóprogram. A kész üveglap 2 nap múlva meg is érkezett.
Az optikai meghajtó eredetileg a 2 alsó küllő között kapott volna helyet, de végül a kerékcsavarokat takaró kupak mögé került. Ez tünt a legnagyobb feladatnak, mivel a felni hatalmas méretei miatt nem fért el a gépműhelyeknél használt marógépek alatt. Így a végső elkeseredés hatására Peti nekiállt hagyományos eszközökkel (Dremel, fúró, fűrész, kalapács, reszelő) kivágni a megfelelő rést, ami egy egész hetet vett igénybe. Miután készen lett rájött, hogy ez a megoldás mégsem lett tökéletes, hiszen a cdrom tálcájának egy síkban kellett volna lennie a felni síkjával, amit szemre nem sikerült pontosan bemérni, így a tálcára ragasztott fedél nem feküdt fel rendesen. Ezért tovább kellett folytatni a gépműhelyek utáni nyomozást. Ismételten temérdek cég megkeresése után lett csak meg a megfelelő.
Számszerint a 27. cég főnöke adott egy tippet, a G-I Flex Kft-t, ahol volt megfeleő méretű munka pad és 3 nap alatt elkészítették a pontos marást, ami eleve 3 mm-rel nagyobbra lett méretezve a cdromnál, a beépítő keret miatt. Ezután következhettek a finom megmunkálások, a keret pontos beillesztése és persze a beállítás. A kétkomponensű ragasztóval kivitelezett rögzítést követően vasgittel lettek kitöltve a hiányzó részek. A fényezés miatt ezt még be is kellet csiszolni, majd újabb összeszerelés következhetett. A fedél a cdrom tálca lepattintható előlapjára lett ragasztva, pontosabban egy fémlap lett rögzítve a felni fedelére ragasztó pisztollyal. Erre került fel kétoldalú ragasztócsíkkal a cdrom fedele.
A tervek úgy készültek , hogy a hardverelemek kényelmesen elférjenek egymás mellett, lehetőség szerint a későbbi SLI bővítés is kivitelezhető legyen. Ennek megvalósítását egy ECS alaplap szolgálta volna, ami azért is lett volna tökéletes, mert a nyák lila színe harmonizált a többi egységgel. Sajnos ennek az alaplapnak a beszerzése meghiúsult, mivel hazánkban nem volt elérető, az EU-ban pedig csak az online listákon volt fellelhető, és a 2-3 hetes szállítási határidő nem fért volna bele az ütemtervbe. Ezután másik eszközt kellett keresni, de mivel a felni készen volt, nem volt mindegy a slotok kiosztása.Sok próba után az Asus P5LD2 deluxe lett a befutó. Így már csak a ventilátorokat (NorthQ 120mm) és a külső HDD házat (Raidsonic Ice Blue) kellett beszerezni. A táp gyári fekete harisnyái kék uv reagens-re lettek cserélve. A megfelelő világítást 4 db Revoltek 10cm-es uv cső szolgálja. Az egyedi megoldásnak köszönhetően a cdrom nyitógombját likvidálni kellett és kivezetékelni egy külső gombra a felni tetejére. Erre a felni (egyedi megoldása ennek a cégnek) függőleges légcsatornája lett felhasználva. A kerék fújószelepe a fedél alatt van elrejtve, (ezen a csatornán keresztűl lehet a gumiba levegőt bejuttatni) ide lett beépítve egy magasfényű kék LED, ami állandóra lett kötve, igy a cd csukott állapotában is halvány kék fényt bocsájt ki. Ezt egészíti még ki a fedél 10 db díszcsavarjának helyére beragasztott áttetsző LED.
Az üveglap rögzítése szekrény zsanérokal lett megoldva, melyek kis alakításon mentek keresztül. A menetes részek megmaradtak, a csapok viszont ellettek távolítva és Peti furatokba 6-os meneteket vágott . Ezekbe megfelelő hosszúságú menetes szárak kerültek. A rögzítés 5 ponton, nagyjából a küllők takarásában lett megoldva. A menetes szárak végére belső kulcsnyílású bútorösszehúzó anyák kerűltek, gumigyürűkkel kiegészítve. A nem túl esztétikus kimaradó részek alumínium csövekkel lettek eltakarva. Az üveglapra rögzített hardverek csavarjainak beszerzése, nem kis fejtörést okozott, mivel távtartókat is kellett kreálni. Ennél a háznál már-már megszokott módon ismét hajtó vadászat indult meg körülbelül 15 csavarbolt erejéig, mire mindenből a megfelelőt sikerült megtalálni. A gép Power és Reset gombjai a táp felett az üveglapon lettek elhelyezve. A külső perifériák becsatlakozása, az üveglap és a felni közötti 2 ujjnyi réssel lett megoldva, igy az alaplap csatlakozói különösebb bűvészkedés nélkül elérhetőek. A 120mm-es ventilátorok közepére (a motorra) egy-egy méretre vágott kör alakú üveg lett rögzítve, amik eltakarják a motorokat és különleges fényhatást idéznek elő a beépített LED-ek segítségével.
A gép befejezése, még több képpel, valamint egy videó anyaggal az eredeti cikkben érhető el. A gépet a FixTV is bemutatta, amit ITT nézhettek meg.