A Paviliont egy kétfős indie csapat, a Visiontrick fejleszti, amelynek egyik tagja Stockholmban,a másik Tokióban tevékenykedik. Első játékuk saját elmondásuk szerint egy „negyedik személyű puzzle-kalandjáték", ami annyit takar, hogy a főszereplőt közvetlenül nem irányíthatjuk, csupán a környezetének manipulálásával terelgethetjük a fejtörők megoldása felé.
A játék első demója már 2012-ben kész volt, a teljes játék azonban idén jelenik meg, mivel a Sony karolta fel a projektet, ami így csak PlayStation 4 és PlayStation Vita konzolokra jön. A trailer rövidségére, és általában arra, hogy elég keveset mutattak meg a játékból, az lehet a magyarázat, hogy a készítők szeretnék minél inkább meghagyni a felfedezés és az újdonság élményét a játékosoknak.
Ha kicsit pesszimisták szeretnénk lenni, akkor ez valószínűleg azért van így, mert sok puzzle-játékhoz hasonlóan csak egyféle megoldás létezik a fejtörőkre, így ha azt ismerjük, valószínűleg másodszorra már nem nyújt akkora élményt. A játék az érdekes központi mechanizmus mellett kifejezetten jól eltalált vizuális stílussal és zenével bír, úgyhogy ha másért nem is, szépérzékünk kényeztetéséért mindenképpen megéri kipróbálni.
Nektek hogy tetszik?